Skidooor!

Hejsan på er!
Nu har jag äntligen tid att blogga!
Emmy och jag somnade ungefär vid halv fyra igår, och vi skulle pallra oss upp vid halv nio.... SUCK! -.- 5 timmars sömn och sen en hel skid dag - som blev väldigt lyckad!

Emmy och jag kom dit vid halv elva, började åka typ elva. Vid halv tre tog vi vår lunch pause sen åkte vi meeeera! Vi upptäckte en ny backe på baksidan av hela "berget", den var lite mildare, genom skogen typ och lite gupp, trevlig!

Emmy har lärt sig att bromsa och svänga nu, tärning ger färdighet! Nu är jag  bamse trött och jag får se vad som händer imorgon. Ellen frågade om jag ville shoppa med henne imorn. Jag sa kanske - om ni ville veta asså!
Jag och mamma ska typ shoppa i  helgen och köpa mig två stycken jeans (DOM HÄR JEANSEN - KLICK), så jag vet inte om jag pallar men får helt enkelt se!


Ska fan snart sova, :DDDDDDDDDDDDDDD Men var inte oroliga, det kommer nog ett inlägg snart! :)
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0