Escada Marine Groove


Hejsan på er!
Jag sitter och har jätte tråkigt :( Ska nog slagga snart men tänkte göra ett inlägg innan!
Jag har spanat runt lite på nätet och kollat vad jag vill ha för kläääder! Hihi, har hittat
lite smått och gott! Kan ju slänga upp en bild nedanför! Imorgon ska jag som sagt
kolla på massa grejor till mitt rum. Det ska bli niiiiice!
Jag har massa bilder på min lur men jag kan inte ladda över via sladden och jag har
en bluetooth USB grej som man sätter in i datan men det funkar ändå inte :( Buhuu....
:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Haha, söt gubbe där! Hihi, i af..... men jag har massa bilder på datan... måste bara
få till det rätta tillfället att lägga in bilder ;P Hihi, nej nu ska jag nog slaggiisch....
(Kommer ändå inte bli om typ en timma) ;) Jaja, PEACE OUT folket PEACE OUT!



Snälla Gud, jag skulle jätte gärna vilja ha dom här kläderna!
Jag skulle bli hemskt tacksam om du bara kunde skicka hem
dom till mig, och ännu mera tacksam om grejerna satt bra på mig.

TACK PÅ FÖRHAND!



Helt seriöst, jag skulle typ nästan kunna döda för denna luuukt! 
Så attans gooood, nästan godare än kill-parfym... bara nästan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0