Sara svarar på era urkula frågor

Anonym om inlägg från både sara och mona:
Vilka menade Mona som var äckligt patetiska ?
Jag tror inte Monsing vill att jag ska skriva någe namn men de verkar vara lugnt nu.

Anonym om inlägg från både sara och mona:
Gillar du alex?
Jag antar att frågan är direkt till Mona men jag svarar endå.
Men de verkar som Mona gillar alex, eller hur? Har hon inte skrivit de förut också? Men jag tror de blir bra även fast dom har bråkat lite så.


Anonym
om inlägg från både sara och mona:
Rakar Mona underlivet? xD
Är ho vild i sängen?
varför vickar hon så mycke på sin rumpa när hon går?

1. ehhm.. dej tycker jag inte om anonyma person
2. ja Mona slår mej hela tiden när vi sover , hon kan aldrig ligga still. Igår sparka hon knät i rumpan på mej. rikti vilding!
3. testa gå utan att vicka på rumpan själv! de är omöjligt, man får spänna hela kroppen och gå små myrsteg. Är de inte sexigt att skaka rumpa dåå???

/Sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0