inlägg från både sara och mona

hejhejhej hemskt mycket hej! sara och mona här :D japp vi bloggar båda två, duktiga tjejer asså. att vi kan blogga två stycken samtidigt :o heeelt otroligt! fan chockad.
sitter och tar lite pictures right now, checkar fejjan och olika bloggar samtidigt som vi käkar godis, mm vad gott det är kan jag tala om för er! asså om ni undrar något om mona så kan ni ta och fråga det i detta inlägg, så svarar jag på det innan jag åker hem :) typ som en liten frågestund you know ;)
hahah sara du är rolig du :p nej men ja om ni vill veta nått så frågar ni i detta inlägg så svarar sara på det hon vet :) hihi. Men jag kommer även göra ett inlägg någon gång om saker som ni kanske inte visste om mig ;) så håll utkik. hahahaha driver, nej men jag kommer göra ett sånt inlägg senare men inte nu :p Men undrar ni nått - fråga på! Nu ska jag kolla på alla bilder som sara tog på mig förut, säkert några jag inte ens märkt att hon tagit.. :o:p
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du alex?

2011-01-04 @ 20:52:05
Postat av: Anonym

Gillar du alex?

2011-01-04 @ 20:52:36
Postat av: Anonym

Vilka menade Mona som var äckligt patetiska ?

2011-01-04 @ 22:08:10
Postat av: Anonym

Rakar Mona underlivet? xD

Är ho vild i sängen?

varför vickar hon så mycke på sin rumpa när hon går?

2011-01-06 @ 13:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0