Mellandagsrea

Hej på er!
Har ni haft en bra Julafton?
Vad fick ni?
Hur firade ni?



Själv hade ju jag en sjukt rolig jul! Läs mer här
---> http://monaochlollo.blogg.se/2010/december/lollo-min-julafton.html#comment
Sitter och kollar lite på TV men är inte så koncentrerad. Har mest suttit och kollat på iJustine's videos. Hon är ju för rolig hon! Jahap, vad händer idag då? Jo svaren på frågestunden kommer upp under dagen. Jag ska till min mor och vi vill fortfarande tacka för alla kommentarer. Vi läser alla med ett leende på läpparna. Men precis som Mona säger så kan vi inte svara på alla. Men vi ser dom och läser dom! Så fortsätt att kommentera. Det är skiiit kul!
Nej nu vet jag inte vad jag ska göra........... PEACE!
GRATTIS UNDERBARA HANNAH SVENSSON PÅ DIN FÖDELSEDAAAAG!!! HOPPAS DU HAR EN FIN DAG!! MASSA KRAMAR PÅ DIIIIIIIG GUMMAN :D ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0