Lollo - Min Julafton!

Hej, skriver om min julafton. Tycker den blev så lång och hoppig! Som sagt, farmor jag glömde kamera sladdaen hos dig. om du hittar en vit sladd inne vid din dator så ta med den till kråkis!
Min Jul!
Vaknade runt halv tio, käkade frulle och hjälpte farmor att röja och städa i lägenheten. Har ju även bloggat lite också, som jag tycker är rätt bra för att vara mig! Runt halv två kom kusin-vitaminerna och några andra släktingar! Jag och Mårten hann kolla en snutt på Pippi och sen på någon JESUS film.... men den var så tråkig så Mårten tog fram gitarren och spelade, människan är ju begåvad :) Haha, när det var kalle vare samtidigt jul-lunch. Jag åt bara korv, he-he. Efter lunchen hade vi "ungdomar" lite allsång! Trevligt. Upp på listan kom: Wonderwall, Walking in mephis, Broken Road, I'd rather be with you, save tonight och även Brev från koloni. Haha, om ni ville veta alltså. Vi höll på ända fram till middag, även efter middagen. Sen blev det ju gröt också! Halv nio drog vi till Maria. Jag och min syster fick 3 st trisslotter. Sen drog vi typ. Nu är vi hemma  hos pappi och jag sitter och huttrar.
Det är synd att jul är över nu tycker jag. Eller snart över. Nu ska vi liksom inte träffa Kusin-vitaminerna på länge säkert. har alltid lika kul med dem! Man har alltid så härlig känsla hemma hos farmor med massa släkt! Så man är ju lite deppig när typ allt är slut nu.... JAJA, PEACE!

Kommentarer
Postat av: Safira- en av malmös största blogg

http://smekizz.blogg.se

fina bilder du har på bloggen, ska vi följa varandra på blogglovin?:)

2010-12-25 @ 06:45:39
URL: http://smekizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0