varför så random?

Får damp på mitt internet! Sitter vid min brors data nu, eftersom han ändå inte är hemma :D Får damp på en person också som vägrar svara! Varför ha en mobil då??
Det enda jag har kvar att göra innan betygen sätts är en fysikuppsats och en so redovisning. So redovisningen är jag klar med och fysiken har jag bara lite kvar på. Min bror ska läsa igenom den nu ikväll och hjälpa mig lite med den. Sen så ska jag bara lägga in nån bild kanske, fixa det sista och sen så är den klar! Känner att skolan inte är nått att tänka på längre och det är sååå skönt!! Bara det att den här veckan kommer gå sjukt segt och kommer va trååååk, iaf imorgon och på onsdag.. Bajs. Ska gå och tvätta bort sminket nu! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0