Mina inlägg blir alltid så långa nu för tiden..

Har inte varit hemma så mycket så har därför inte kunnat blogga..
Igår var jag iaf hemma först och sen åkte jag till huset, va väl inte sådär jättekul menhelt okej och en chilldag ändå :) Vår publik sög. Efter så åkte jag hem och åt sen drog jag och solade och efter det åkte jag hem till Elliot Elta Holmbom! Kom hem vid tio. Somnade vid elva.
Idag har varit en riktigt onödig dag! Gick på promenad med joel på idrotten, eller vi gick till vivo ;p Sen efter det gick vi och åt :) Sen gick jag till träslöjden där min pojke och halva hans klass hade slöjd. Efter det gick jag till bilden, men vi hade ingen för vi är klara med allt så va med min pojke lite, sen min bästiis, och aah deras kompisar. Sen gick tiden, va med lite alla möjliga. Sen vare engelska och vi "lekte" bara. Skittråkigt. Gjorde inte ett piss.. Efter skolan åkte jag och solade. Såååå skööönt!!! Dock kändes det som om jag skulle svimma på vägen hem, för saknade mat.. Så åt en macka när jag kom hem och väntar nu bara på att min bror ska komma hem sen ska vi dra ut och käka eftersom mammi och pappi inte är hemma fick vi pengar till att äta ute :D Senare ikväll ska jag till pojken min.
Imorgon ska jag först och shoppa lite, duscha och sen på kvällen till en kompis med några och ha det allmänt chill och fira att skolan är över.. ;) Ska försöka blogga innan jag drar ikväll :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0