min helg

förlåt lovisa.. det va så länge sen jag blogga så jag minns inte ens när det va sist ;o men jag tar ifrån torsdag :)
torsdag: hade resursdag i skolan, blev nästan helt klar med min bild. det va det enda jag jobbade med i skolan! på eftermiddagen åkte jag in till stan för att träffa min mentor. åt på max och sen kollade vi på nån musikal typ?? trevligttrevligt.
fredag: seg dag i skolan, men den gick rätt fort ändå. efter skolan åkte jag hem till martina för att hämta lite kläder. åkte hem. duschade och gjorde mig klar. mötte syster och sedan drog vi till leina som hade tjejkväll. blev hämtad av älskling vid lite efter elva typ?? sen drog vi över till några och kollade på pirates of the caribbean 3. åkte hem och sov hos älsklingen vid halv tre. slocknade i sängen efter fyra någon gång.
lördag: blev väckt kvart i åtta för älskling skulle upp och jobba.. jag åkte hem och skrev på min fysikuppsats. åkte iväg till skärholmen med mamma, sen kungens. kom hem och åt lunch och fortsatte lite med uppsatsen. sen deckade jag i sängen (hade ställt alarm en timme senare så att jag skulle hinna göra mig klar för kvällen) men alarmet hade jag tydligen stängt av så vaknar av att syster ringer mig klockan 18.00 och tåget gick 18.35.. fick ta ett senare tåg. åkte in till stan och träffade fem killar, bl.a min kille då ;) vi åt middag i stan, sen såg vi på pirates of the caribbean 4 :) rolig biosalong, delade på en soffa med älskling ^^ vi tog 00.12 tåget hem. alla drog hem till sig, förutom jag som drog hem till älskling och sov där. somnade runt fyra.
söndag: varit hos älskling hela morgonen. kom hem vid halv två. har ätit lite, packat upp och gjort mig klar. ska troligtvis strax iväg till syster för att fixa lite skolskit.. sista veckan nu. på söndag sätts betygen. lääängtar till helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0