Idag va min sista måndag i Källbrink!

Försov mig imorse så gick upp kvart i åtta.. segade hela morgonen. Fick skuss 08.20, då jag började x) Har varit en slappdag idag, helt onödig nästan! Fick reda på att jag får MVG i fysik! Hur naajs?? jäävligt najs! Så då blev jag glad :D Sen gjorde vi ett prov på matten, det va enkelt :) Ingen gick på sista lektionen som va so, eftersom vi inte hade nån lärare och skulle kolla på film själva :p Så jag och syster drog hem till mig istället, hon skussa mig på cykeln! :) Vi gick på en promenad med vovven, sen sprang vi till bussen i onödan.. Åkte till kungens. Hon kollade skor och jag köpte en bh :p Sen gick vi till citygross och handlade lite inför gotland imorgon, sen åt vi glass och pommes på donken! :D gott! Efter det så gick vi ut i värmen, helt underbart! Drog vidare och köpte godis till imorgon! Köpte nog liiite mycket.. :$ Inte tränat på ett antal dagar också, pinsamt det kommer va att visa sig i bikini på Gotland..
Efter det så tog vi bussen hem och jag började packa lite smått. Sen drog hon hem. Jag fortsatte att packa. Åt middag. Packade. Packade. Datan. Packade. Nu är jag typ helt klar för idag! Tror jag har mest med mig av alla i klassen! Pinsamt men sån ee jag ;) Ikväll ska jag duscha och försöka sova tidigt. Vill dock hinna prata lite med min pojkvän innan jag ska sova men han kommer typ inte hem förrän elva eller nått för han har klassdag idag.. Men vi får se. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0