förlåt för att jag sa cp barn

Tjoo!
Sitter här halvt sjuk och lyssnar på musik. Var i skolan idag även fast jag inte mådde så bra, men gjorde typ ändå inget så :) Det som suger är att jag råkat slänga alla laborationspapper om fysiken och de måste in, så jag kommer få göra om alla, frågan är bara när??
Fick reda på att jag fått ett sommarjobb när jag kom hem idag, så det va naajs :) Hoppas sommarlovet går fort i år :) och hoppas det inte händer trista saker då.. kommer inte orka i så fall. Men jag ska inte vara negativ och tänka på det nu! Den dagen den sorgen.
Ikväll ska jag iaf färga håret! Ska bli riktigt najs :) Har inge mer att säga. Den här dagen kommer gå s.e.g.t. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du sommarjobba? :)

2011-05-24 @ 17:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0