bara så att ni vet så..

  • Har jag kommit på att jag typ inte orkar göra nånting ;o därav dålig uppdatering..
  • och att min hjärna typ redan gått på sommarlov och jag pallar inte bry mig om saker längre..
  • men jag är iaf glad över att jag får behålla mitt MVG i spanska! :D Sen att en annan lärare verkligen vill sätta MVG som betyg åt mig i det ämnet! Synd bara att min hjärna inte orkar..
  • och sen tycker jag att det ska bli så jävla skönt att sluta skolan snart. Få slippa vissa människor, träffa nytt folk och bara umgås med dem man vill! folk kan verkligen vara förjävliga och så rent ut sagt p.a.t.e.t.i.s.k.a. och FALSKA rakt igenom.. synd det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0