bad day today

Dagen idag har varit seg och jobbig. Fick dock sluta tidigare och min älskling satt och väntade med mig efter skolan på att min mamma skulle komma och hämta mig, så dee va najs :) Har haft ont i magen hela dagen och det är sjuukt jobbigt. Trött är jag också och min hals är inte helt bra.. Får se om jag orkar komma till skolan imorgon, till huset ska jag iaf! :) Får inte missa sista gången nu ju :)
Har haft dåligt humör i stort sätt hela dagen.. p.g.a. vissa saker.. "/
Men på fredag så :)<33
Har fortfarande inte ätit nån middag än för att jag får äta själv när jag vill.. börjar bli en vana nu. Gjort det hela veckan "/ Mamma är borta och då orkar ingen göra mat, så vi alla äter själva :( Inte ätit med varken bara min familj, eller hela familjen på flera veckor tror jag det är tom ;o alltid nån borta.. Men jag kanske ska gå upp och fixa nått att äta nu då.. eller.. nää det är oviktigt :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0