Älskar när livet är som bäst!

Sorry för dålig uppdatering. Men mitt liv är så underbart just nu och det händer saker hela tiden, så har inte tid!
Jag trodde jag skulle sova hemma i fredags, men nope jag sov hos pojken istället :) Sen va jag där i stort sett hela lördagen. Drog hem vid fem och duschade, fixade mig och packade. Sen drog jag till bussen på en minut!! Åkte hem till en kompis där mina andra kompisar också var. Vi åt middag och hade det bara allmänt naaajs typ om man säger så ;) Hade dock ont i magen, vilket förstörde lite, men lyckad kväll ändå! Åkte hem till min pojke vid tolv och sov där. Han bara skrattade åt mig.. blev pinsamt att prata tillslut.. Men han är för söt iaf!♥
Sov asbra inatt!! Va nog jävligt trött.. Blev hämtad av mammi lite efter halv ett, fast hon lämnade bara älvira till mig sen så gick jag och älvira hem! :) Skönt att komma ut i frisk luft, eftersom jag mått illa och haft ont i huvudet!.. Nu slappar jag bara och om drygt en halvtimme ska jag och mammi åka och hämta min bror och sedan ska vi åka iväg :) Sen när vi kommer hem därifrån mååååste jag packa till gotland på tisdag!! Sen ikväll åker jag hem till min pojke igen, han och jag kommer inte ses på fyra dagar sen.. jobbigt asså.. Sen kommer det gå en hel helg utan han också. Men nu ska jag prata med min mamma! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0