hemsk uppdatering idag

Idag har dagen verkligen gått asfort! Gillar egentligen inte torsdagar, men den här torsdagen har varit riktigt najs :D Började med att jag åt två mackor och en tallrik med fil och flingor till frukost! shiietaspomfriietas vad mycket! Hade so, satt i datasalen. Musik, pratade med läraren och Z och alex. Syslöjden va najsig (fick gå upp i min klänning till skåpen..) engelskan jobba jag med joel, ruulig kille det där :p Sen lunch, efter det en hemsk intervju inför alla åttor.. hej tomat! Sen idrott, spelade badminton, ruuligt det med :D Efter det spanska, fick sluta tidigare! :D Sen blev jag hämtad av mammi ;D Åt massa!! Tog en promenad med vovven. Åt lite till. Tog tåget 17.09 till älsklingen och aah har varit där hela kvällen. Åkte hem vid halv tio :) Har bara ätit sen jag kom hem!
puss

Kommentarer
Postat av: ida

Men mona du var jätte duktig på intervjun !!!!! :D

2011-04-02 @ 23:52:08
URL: http://realthing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0