onödig men underbar dag

Började 10.20, gjorde en utvärdering och gick runt för att hitta ett ställe att kolla på en film som några gjort. Efter det slutade jag. Fett ovärt.. Åkte iaf och solade hos martina och åt lite lunch, dock inte mycket för kan inte äta när det är så varmt.. Sen tog jag bussen till centrum, matte hoppade även på på vägen. Vi åkte vidare till min kille där även joel var :) Vi gick till trehörningen och satte oss en stund. Sen drog joel och matte och jag och min lilla älskling drog oss hem till han. Hade lite saker som vi pratade om, inte så jättekul och jag var inte på humör! Men nu är allt bra! Hoppas det fortsätter så också..
Sen vid kvart i sex så drog han, jag, hans bror och hans pappa och köpte kläder till han till torsdag då vi har bal! :) stilig kille man har asså! :) Kom hem lite efter sju. Då firade jag min brorsa som fyller 18 hela år idag! Åt god middag och efterrätt. Nu har jag försökt få tag på lite folk, får se hur det slutar.. Men ja. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brukar du fortfarande onanera? :)

Trosor idag? :)



du är fortfarande lika jävla sexig när du går!! :D

2011-06-09 @ 13:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0