Nu är jag hemma i mitt hus igen!

Nu är jag hemma och har tid för att blogga!
Var som sagt på Gotland tisdag-torsdag. Det var helt jävla awesome! Underbar klass man har ibland asså, kärlek till er!♥
Kom hem lite efter elva efter som vi först fick vänta på pendeltåget i 45 minuter och sen väl på tåget står en psykad människa på spåret som gör att vi måste vänta på att polisen ska få bort han och det tog 50 minuter! Härlig men ändå seg hemresa, men minnen va det! Älskar Gotland och ska tillbaka dit om två veckor! :D
Har varit hos min pojke de senaste dagarna. Saknade han fett mycket efter bara en dag och va utan han i fyra dagar! I sommar kommer det bli lite mer än tre veckor sen två veckor igen! Hur fan ska jag klara mig???

Idag vaknade vi vid halv ett och har bara slappat hela dagen typ :p Igår så badade vi, fast inte ute men aah :p myys iaf! Har gått en prommis med älvira och världens bästa syster idag och ätit middag hemma. Snart ska dra ut och senare kanske pojken kommer hit, vilket jag inte tror och om inte så är jag ute lite längre :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0