HOLA :D

Hejsan!
Sitter och snackar med min kära fruga i telefonen! Hon är en härlig liten pingla!
Dagen har vart lagom nice! Jullan kom och hämtade mig klockan 12 typ. Vi drog ner till centrum och kola lite i affärer, käka donken och köpte jordgubbar och choklad :D Sen stack vi hem till Ludde Pudde. Det var skoj. Käkade choklad och jordisar! Vi tre stack vi hem till Julia. Var där, och snackade lite och så där. Sen så blev vi hem skjutsade vid halv sju :) Sen dess har jag käkat och pratat med vendela :D Nej nu orkar jag itne skriva mera, ni får lite bilder. PEACE!


Ludde och Jullan!


Jordgubbar!


Fina Minni!


MUMS!


vattenkrig med Ludde, jag vann.


Haha! Ser ni vattnet i luften ? xd





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0