hipp hurra!

Hola amigos!
Sittero ch väntar tills klockan ska bli tolv. Då kommer Jullan Pullan och hämtar mig och vi drar till Rosendalsparken! Vi ska jobba på brännan vettu!

Jo juste! Jag beställde ju hem två klänningar! Ena klänningen satt bra fast jag gillade den ju inte. Och igår kom en jag ville ha på balen. Tror ni den passa eller? :( Nej. Man ska tydligen vara skiiiiit smal precis under brösten och ha silikontuttar! Ajsingen. Bara att skicka tillbaka skiten! Men jag ska nog ta den klänningen jag skulle haft som skolavslutningsklänning för jag orkar bara inte flänga omkring på stan i fyra timmar och få ont i ftterna när jag ändå inte kommer hitta nått ;) PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0