Härlig dag!

Hejsan på er!
Haha, två som skrivit fml på fb från 9C... Undra om det är kul där på Gotland xd

I af, dagen har vart jäkligt chill! Jullan pullan kom och hämtade mig tjugo i tiooooooooooooo :D Då hade vi matte, fast det var något prov och det hade inget med betygen och göra utan BUP skulle typ kolla av statistiken på hur många som är bra/dåliga på matte i Huddinge tror jag ;) Sen hade vi språk, då okte jag och Mickis till Vivo. när vi kom tillbaka så satt jag och snackade lite med My och Söderberg, även Andy. Sen gick jag ner till Eva och redovisade en snutt till av min låt, lite onödigt, vi satt mest och snackade ;) Sen gick jag till idrottsalen (vi skulle haft SO men han var borta) Där dansade vi vals med en idrottslärare! GRYMMA! Efter det så hade jag Fysik i 20/30 min och sen fick jag skjurre hem av leoooo. Nej nu ska jag käka, välja kläder tills vi ska till farmor! HAHA, detta inlägg tog typ 1 timma att göra, glömde bort att jag hade börjat skriva xd PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0