You Fancy, Huh?

Hejsan på er!
Oooh, waaaooow, vad många läsare vi har idag, NOT! :D Håller med dig Mona. inge kul att blogga om ingen läser... fast inga läser ju pga våra dåliga uppdateringar så vi får väl skärpa oss!
Dagen rullade på idag. Jag tog sällskap till skolan med sengångaren! och sengångaren2.... Joel och Mathias... Helt seriöst, kan det gå långsammare ? :O :O Väl framme vid skolan hade vi elevensval och jag fick Musik, som jag hade valt som första val. Jag och Andy knepade på vår låt som vi ska skriva i musiken...
Resten av dagen var helt okeey... Nu när jag vart hemma har jag gjort, NADA, ZOOORE, INGENTING! Japp, så såg min eftermiddag ut. :) På lördag ska jag nog följa med Kevin och Lucas till stan sen träffa Vendela och dra till farsan ballloou! :)

PEACE!


Jag och Friiiiidaaa :) (Helsings hund, mkt söt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0