why, why, why

Tänkte lägga upp videon som jag gjort och som är från när sara var här, men det funkar inte att ladda upp den i det formatet, jävla helvetes piss asså! Men jaja. Btw.. har fett ont i nacken asså och en kille håller på och driver med mig på sms, asså pallar inte sånt! Inte just nu iaf. Killar är fan verkligen precis som alla andra killar. Och alla killar är så speciella och alla är så lika men ändå så olika. Tillbaka till det med videon som jag försökte lägga upp.. jag får försöka fixa det någon gång, men inte idag. Imorgon kväll ska jag färga håret iaf :) Och sen idag eller imorgon tänkte jag berätta för er vad jag ska ha för mig dem sista dagarna av detta jullov :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0