varför så söt

jag har fått tre nya favoritlåtar nu, bara så att ni vet liksom :) men eftersom youtube suger så kan ni tyvärr inte få höra dem, synd om er! :)
snackade med en person på fejjan för ett tag sen, jag tycker det är lite kul att jag snackar med folk som vet vem jag är men som jag inte vet vilka dem är, hahah. Pinsamt att höra sen bah jag såg dig då och då och jag har ingen aning om vem jag egentligen snackar med xd sen skulle jag nämna vilka killar som går i min klass, men jag glömde bort en, men precis nu kom jag på vem jag glömde, hahahah synd asså.

jag har ju sagt att jag ska lägga in bilder från skolan, men jag tror att jag lägger in dem lite då och då istället för alla på en gång :) hoppas det ee okeeej :D så tyvärr sara blir det ingen bildbomb den här gången, men kanske när du skickat bilderna från både höstlovet och jullovet till meeeej ;)
ska läsa en speciell blogg nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0