vad alla uppdaterar sina bloggar sjukt dåligt!

Eftersom det ändå är så några som läser denna blogg kan jag ju ta och skriva av mig någon gång här i bloggen. Fan vad skönt det skulle va att få skriva ner allt som finns i ens lilla huvud! Det skulle ta en vääldig tid och det skulle säkert bli långt och osammanhängande men jag skulle inte bry mig, för om jag skriver av mig så är det inte direkt till för att alla måste läsa det. Dem som vill får väl, men ja :p
Idag drog jag iaf till skolan och var med på två av tre lektioner, matten och fysiken. Sjuukt jobbigt i början va det, kändes som jag hade feber och skulle svimma av värme när som helst men efter ett tag blev det bättre, fast hostan blev värre. Så jag har hostat hela eftermiddagen nu.. Men imorgon ska jag till skolan iaf! Fan saknat det lite. Tråkigt att ligga hemma och inte göra nånting, vara för trött för att plugga och veta att man missar en massa skit som man måste ta igen sen -.-
Snackar med lite kompisar nu på data och sms. En kompis till mig fyller år imorgon, det visste jag faktiskt inte :p Tur att han sa det xd Jag frågade precis om han skulle ha fest i helgen, då frågade han vad fest va för mig, heheh. Men jag har ännu inte fått svar. Sen pratar jag om gymnasium med en annan kompis och ja lite allmänt om allt sådär :p Har inge mer att säga.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0