blablabla

Min data är skiiiiita seg, tar typ fem år för den att först komma in på blogg.se sen att logga in och sen att öppna så jag kan börja skriva -.- asså såhär seg har den fan aldrig varit och jag har alltid hatat min data pga att den är så seg, så fatta nu hur jävla seg den måste va asså!! Dags att blåsa ur den totalt! Måste bara lägga över alla bilder och filmer och så någon annan stans så länge.. Men nog om det. Tänkte bjuda på fyra bilder :)
man ser inte så jättebra, men        och här är tröjan jag köpte igår, eller
här är iaf när jag fixat mina           ja jag fick den av farmor, hehe :p
naglar                                          min nya väska syns även lite
så fort jag tog fram kameran idag   älskar minen haha :p sara du får mig
i skolan gömde sig helsing bakom   alltid så himla glad!! Helt otrolig är du<3
skåpet :p
Sen en annan sak jag bara måste skriva haha.. Jag hittade glass i frysen igår och nu ikväll när jag kom upp i köket säger pappa bah: - Jo, asså jag köpte glassen som är i frysen bara för att få tag på glasspinnarna. Man bah whaaat?? Hahahah. Men han skulle tydligen använda dem som typ verktyg när han skulle täta något i köket, fattade inte riktigt vad men tyckte det va lite kul att man köper glass bara för att få tag på glasspinnarna?? Sen diska han dem ju också, hahaha. Sen slänger han dem, udda men ja tydligen funkar det :p

Imorgon bitti ska jag åka och träna med mammi och pappi :) Ska bli riktigt skönt att börja dagen med lite träning. Kanske lite udda att göra det på morgonen, men då är det typ inget folk och jag vill inte träna själv och mamma och pappa börjar ju jobbet sen ;) Så nu vet ni. Nu ska kolla klart på filmen hur man blir av med en kille på tio dagar som jag började se igår :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0