Uppdatering!

Hejsan på er!
Jag har inte orkat blogg idag, jag ber så hemskt mkt om ursäkt. Ändå har vi bra med läsare! GRYMT! Jag och Freja vaknade runt 9.00 idag. Igår natt vid fyra eller asså i natt eller vad man ska säga fick jag et jätte konstigt sms?? Haha, kan bara säga att den människan är ju lite konstig ? HAHA ;) Ta inte illa upp om du läser ;)

Imorse när vi åt frulle så hade jag Sillen i mitt knä och han välte ner mitt kokheta te över hela mig -.- Haha, yeee, bra gjort! I af, nu är jag hos mamma igen. Det är lite skönt på ett sätt men det är så jäääävla mkt skönare hos pappa på vissa sätt..... sååå harmoniskt ;) HAHA! Nej nu ska jag snart göra mig i ordning för sängen. Imorgon ska jag till tandregleraren :S HJÄLP!
PEACE!


make avatar
Ibland är jag också ego (a) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0