torsdag 27 januari

helt okej dag i skolan idag faktiskt, förutom en gång då det blev lite deppmode.. men det har varit en ovanligt bra dag för att vara torsdag :) dansade vals på idrotten! kulkul, tyckte inte sånt va roligt förut, tyckte bara att det var riktigt pest men inte nu längre :D och imorgon på idrotten blir det streetdance ;)
jag fryser och har världens träningsvärk -.- vaknade halv fem imorse av att jag hade så jäkla ont i magen, kunde inte röra på mig utan att det gjorde åt helvete ont :( sen är jag rätt trött och hungrig också, orkar typ inte göra nått. men jag tänkte ladda över bilderna till datan idag iaf och klockan åtta ska jag kolla på tv! sveriges värsta bilförare börjar ju då :D byyye.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0