tog 18 minuter att göra detta inlägg..

behöver jag säga vad jag har gjort senaste halvtimmen? svar - nej :) alla vet att 20.00 på söndagarna är det solsidan som gäller liksom?? :D
den här helgen har jag gjort vääldigt mycket fix här hemma, hela min familj, eller iaf jag, mammi och pappi har fixat och donat och städat och fixat detaljer i köket och ja herregud! en händelserik helg. pratat lite om min brors 20 årsfest och att vi måste åka till tyskland snart igen inför pappas 50 års fest! sen har vi pratat om hur vi ska fira det och om vi ska åka utomlands eller vad vi ska göra :) även börjat fundera på hur vi ska göra i vardagsrummet. nu när köket är så gott som klart är det ju vardagsrummet som står på tur att renoveras! läängtar grymt mycket tills det är klart. Jag ska ju ha en fest för mig när jag fyller 16 och då måste hela övervåningen vara färdigrenoverad! ;) Tror även att några av mina kära kompisar kommer fixa en överraskningsfest för mig :D bara vänta två månader och se :) läängtar.

nu har jag äntligen förlustanmält mitt busskort iaf, så jag får väl ett nytt hemskickat på torsdag eller fredag, det suger att jag måste vänta så länge, typ en hel vecka utan busskortet och jag använder det liksom varje dag -.- men jag är jävligt glad över att det löste sig iaf! trodde ju inte att jag skulle få ett nytt överhuvud taget.
om typ tio minuter börjar wallander! :D så nu vet ni vad jag ska göra hela kvällen :)
puss


haha va tvungen att ta bild på axel i sjuan när jag hade med kameran till skolan ;)
eller rättare sagt så ställde han upp som modell :) så nej jag smygfotade inte :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0