today is a nice day

Freedag idag som alla redan vet, men va tvungen att skriva det iaf. Såå sjukt skönt, jag älskar fredagar, iaf fredagens bildlektioner och fredagskvällarna! myyys.
Väntar på att maten ska bli klar, berättar mer om dagen senare, då jag även ska lägga upp lite bilder på min underbara klass! :) fan längtar tills vi ska på klassresa och balen!!! :D första dansen! ;)
Har typ inge mer att säga.. jo en sak till.. jag tycker så sjukt synd om min brorsa just nu. jävla tyskar asså! blää på er -.- sen det första jag säger till han va liksom men flytta på diiiig!!! :@ och sånt orkar man ju inte direkt höra, iaf inte från ens jobbiga lillasyster när man inte är på humör.. men jag visste faktiskt inte att det hade hänt honom en sjukt tråkig sak juu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0