tisdagen den 4 januari 2011

Sitter här i min knallrosa mjukisdress nu! :D fyfan vad jag älskar den! Sjuukt skön och aah riktigt najs :D Var inne i stan idag med sara, köpte lite underwear och några armband :) På vägen hem drog vi förbi centrum för att hämta min lilla mjukisdress :p När vi kom hem vid halv fyra typ så åt vi lite, sen satte vi på oss tjockiskläderna och gick ut med älvira. Sara tog med sin kamera, men hon har dock inte med sig sladden till datan, så tyvärr blir det inga bilder nu. Men när hon kommer hem och skickat ALLA, även dem ifrån höstlovet, blir det en maaaaassa bilder! :D gillagillagilla! Sen efter det drog vi till lillcentrum, även då med tjockiskläder, pinsamt värre - svar ja! :p Men jaja. Köpte lite godis och sen drog vi till ica och köpte chips och kattmat :p hahahah. Okej, så kul var det inte..
Nu är vi hemma och ska snart käka middag. Sedan ska vi göra nått roligt och efter det avsluta denna tisdag med en massa filmer :D Martina har tagit hit filmerna nu, så nu jävlar - filmbomb!!! Måste bara avsluta detta inlägg med att jag tycker att några personer här i fina huddinge är rent ut sagt - äckligt patetiska!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0