tisdag

jag och lovisa kör ju sån här dag ett, två, tre o.s.v.. men den igår palla jag inte göra. man skulle säga sex män man tyckte va heta, men jag tycker ju då inte att det finns några heta eller snygga män :p inte killar iaf och verkligen inte här i huddinge, usch och blää!! ehm men gillar några sådär kända killars kroppar, grr sexiga!! ;) nej men så den pallade jag inte göra och idag är det fem viljor, men jag har ju redan sagt typ vad jag vill göra så får se om jag kommer på nått så skriver jag väl nått men ja.
btw.. när jag rakade benen förut idag så helt plötsligt märker jag att det runnit blod på hela mitt ben och det svider fett mycket på benen, så dels har jag fått typ fem små sår sen ett fett djupt jack in i benet hahah, smart flicka. kommer bli ett fint ärr där sen :) tredje ärret tror jag för mig då, eller inte fan vet jag, vem har koll på sånt?? Vet bara att jag har ett till från när jag opererades, sen har jag säkert lite fler men vem fan bryr sig :p
ska ladda över bilder till datan nu och fortsätta smsa för att jag har såååååå tråkigt. varför är alla så tråkiga nu för tiden -.-
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0