tidsfördriv och för att jag inte orkar skriva

Taget från diamantlila.blogg.se - har även lagt till några frågor från andra såna här "test"

Du heter: mona
Beroende av? Att alltid ha människor runt mig, smsa
Vad behöver du mest just nu? Pengar och kärlek
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, mitt hår, min mage
Vad säger du för att imponera på någon? Säger det jag känner för att säga just då
Hur imponerar man på dig? Är sig själv, ärlig, ger komplimanger och hör av sig ofta
Brukar du skratta för dig själv? Varje dag
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Aha :p<33
Var bor du? Huddinge
Trivs du där? Ibland
Nästa mål i ditt liv? Göra det jag känner för istället för att kasta bort min tid på skit
Hur svarar du i mobilen? Hallå, mm, yees
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? När kommer du hem?
Brukar du komma i tid? Ibland, ibland inte
När mår du bra? När allt är som jag vill, när jag gör det jag vill och när jag är med de som får mig glad
Hur känner du dig nu? Bra faktiskt!
Vanligaste färg på dina kläder? Svart o vitt
Vad tycker du om fötter? usch
Vad saknar du? Jag saknar att vara sådär glad jämt
Favorit dryck på morgonen? Äppeljuice
När brukar du oftast gå och lägga dig? Helt olika, mellan nio och fyra typ??
Är du blyg? Ibland men oftast inte
Sysslar du med någon idrott? Nej det kan jag inte påstå
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Allt som tjejer inte kan göra och kolla tjejer ;)
Är du nöjd med ditt liv? Nöjd och nöjd, det funkar
Vad är det värsta du vet? Falska äckliga människor! Lögner. Svek. Och folk som svarar segt på sms :p
Vad längtar du till? Jag vet faktiskt inte...
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jadå
Om fem månader? Är det juni och jag har gått på balen och gråtit tillräckligt :)
Om ett år? Är det år 2012
Vem ringer du när du är ledsen? Oftast syster
Är det okej att gråta? Ja det tycker jag
När grät du senast? I lördags eller söndags tror jag det var
Har du piercing? Bara 6 hål i öronen
Vill du gifta dig? yees
Vill du ha barn? ofc
Är du flygrädd? nix
Hur vig är du? Inte särksillt vig
Vilken är din favoritglass? Vaniljglass med krossad choklad
Vilken är din favoritgodis? Gillar inte något särskillt godis
Tror du på ett liv efter döden? Hoppas iaf
Vilken ögonfärg har du? Bruna och gröna
Röker du? Usch nej
Snusar du? Blää
Dricker du? Ja

Hur ofta tränar/motionerar du? Motionerar varje dag, tränar när jag känner för det
Vad är det viktigaste i livet? Att ha kul. Att inte deppa ihop över saker och ting. Att leva livet och våga göra det man vill göra, alltså att inte tveka, utan istället chansa :) Man kan inte veta något fören man frågat eller testat.
Kläder just nu? Mjukisdress <3
Musik just nu? Grenade med bruno mars
Sommarplaner? Göteborg med tjejerna, nån resa med familjen, kanske utomlands med sara ;) får hoppas på det iaf, eller hur sara??
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? Mobil om det fanns täckning, en kille och mat
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Hmm.. svårt
Ser du på kärleken som ett misstag? Nej det gör jag inte, men ibland blir man riktigt trött på den
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 3
Bio eller promenad? Beror på med vem
Är du kittlig? jaa
Vad vill du jobba som? Nått program i tv, nått med design och inredning ;)
Chips, morötter eller godis? chips
Skriver du dagbok? bloggen
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Japp tre tatueringar och en eller två piercingar
Var nånstans? Tatuering: ankeln/fotknölen, svanken, nedanför axeln på ryggen (där bh bandet är) piercingar: naveln och någonstans i ansiktet (näsan eller snett ovanför läppen)
Vad ska tatueringen föreställa? Den vid bh bandet nått tecken på nått annat språk som betyder nått speciellt för mig, i svanken nån typ lite längre tatuering med nått mönster eller så och på fotknölen eller ankeln ett eller två hjärtan eller flera småblommor
Stökigt eller välstädat? stökigt
Gungar du på stolen? ibland
Vilken hand håller du gaffeln i? När jag äter med både kniv och gaffel – vänster annars höger
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten upp och ner :D
Saltar du på maten? Ibland, men jag gillar salt :)
Gillar du att sjunga? Aah
Anser du att du är stark? Fett biff asså! nej typ världens klenaste 15-åring



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0