tiden går fort när man har roligt

blir typ deprimerad när jag ser att statistiken sjunkit så mycket..
ikväll ska jag kolla på familjen annourlunda! :D
grattis till martina som äntligen fått sitt körkort, grattis martina! såå glad för din skull :)
längtar till helgen, två födelsedagar blir det att fira då och helgen därefter blir det tjejmiddag hemma hos mooiii eftersom mina föräldrar ska bort över helgen ;)
och helgen därefter blir det fest för bror! shiieet tre helger i rad med en massa fester/tjejkvällar :p jag gillar't.
asså februari månad kommer typ gå asfort, bara en massa roliga saker (förutom svenska nationella) men i slutet av februari blir det ju att dra till romme eller bjurs med skolan och åka skidor :D sen är det mars och första veckan då är det sprotlov, sen är det nationella i no (baaaajs) och sen min födelsedag! :D
nu ska jag gå upp och vara social mot min familj som ska äta middag, har ändå inget bättre för mig. Jag har nämligen redan ätit, för jag ville inte ha mat så åt bara fil och flingor, fick egentligen inte för mammi (hon tycker att jag aldrig äter någon riktig mat) men jag lyckades iaf ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0