The Boy In The Striped Pyjamas

Hejsan på er!
Det känns som om jag står för uppdateringen idag!
Haha, fast det gör ju inget... Förra veckan räknade jag hur många inlägg jag hade gjort :D Mona hade gjort ungefär 100 inlägg fler än mig :O HOLY JEEEESUS! :D Haha, men men. Jag har ganska tråkigt nu så aaaaaaa jag kan ju uppdatera lite nuuu, passa på liksom när jag ändå har tid :)

Just nu håller jag på att ladda ner the boy in the striped pyjamas, fast vet inte om jag ska kolla på den idag :) Vi håller på att läsa den i skolan... den är faktiskt helt okey, fast har inte kommit så långt :D Men den verkar bra! :D Jag har extremt tråkigt om jag vill säga det själv........ Nu ska jag göra jag vet inte vaaad :D Kanske kolla om jag hittar nått att tugga på ? :D
PEACE OUT SUCKEEEEEEEES!




Kommentarer
Postat av: freja

ååh den filmen är så hemsk :( skitbra gjord, jag vill typ köpa den <3

2011-01-29 @ 15:16:32
URL: http://frejaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0