Statistiken!

Hej på er!
Oj, jag ahr inte kollat på statistiken sen förra året, (hahaha, fattar ni, förra året). Haha, nej men inte på flera dagar och jag tycker den ser bra ut! Vi har kommit upp i samma summa igen. Känns tryggt! Somsagt så snöade jag av Mörzy, haha snöig var han! Som snö strumpor. Såg jätte gulligt ut, kan lägga in bilder! Har hunnit äta också och hjälpt pappa och farmor med lite ved.... jag är en snäll liten flicka! Jag och Mörzy åkte pulka tillsammans också, haha han satt i mitt knä! Nu leker han med en boll. Fram och tillbaka... från tass till tass. Vad kul man kan ha! Han är ju för gullig!
Imorgon blire inte Daniela, hon skulle vara med sin Kusin, sad face. Men jag har en plan B. EMMY HEIDENBORG! På Måndag ska vi åka skidor och imorgon ska vi ha värsta GIRLS NIGHT! Hihi, myyys!  Seriöst, jag och pappa tror att Mörzy har ADHD..... :) Men han är söt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0