sjukling

Jag har varit sjuk - eller jag är fortfarande.. men ja därav den dåliga uppdateringen. Sen har jag inte haft nått att skriva heller.. Har bara mått piss och igår sov jag i stort sett hela dagen, förutom mellan 20.00-20.30 då jag kollade på solsidan! För jävla skönt program asså! Jag har ju som sagt haft typ som frossa sen i tisdags, asså jag har frusit 24 fast jag haft sjukt mycket kläder på mig och japp det visade sig i lördags kväll att jag haft en typ av influensa. Kul att det ska ta fyra fucking dagar för en att veta vad det är -.- Det var ju då i lördagskväll som jag fick feber och hade det igår också, så idag har jag varit hemma. Mår fortfarande inte bra, men måste plugga -.- Fan skolan tar död på en. Missar man lite, ligger man sjukt mycket efter. Jag pallar inte! Det verkar inte bara vara jag som är sjuk just nu heller, vet minst fem till som är det :p Hahah. Skriver när jag orkar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0