Pocket full of mooooooore more moreeeeee sunshine!

Hejsan på er!
Nu sitter jag och pratar med Freja i telefonen! Hihi, har rätt tråkigt just nuuuuuuuuuuu :D Haha, vet inte vad jag ska göra. Hmmm......... Aja, tänkte bara uppdatera er lite. Har igentligen inget att säga! Tycker Mona är 100 gånger bätte än mig på det här med att blogga.....

Juste pratade med Alex och Linus med Skype idag, fast hade ingen mick så jag lyssnade på deras babbel :D Hihi, det var ganska skoj faktiskt. Ibland sitter jag och lyssnar på när Andy och Daniel skypear, fast det var ett tag sen. Dom är så knaaasiga. Dom sitter och sjunger :O Haha.
PEACE OUT !


Har fått låten i mitt huvud nuuu... GAAAH :D Fast älskar scene så måste länka den igeeeen!! :D
KLICKA HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0