OOOOOOOOOOOOOOOOOOOJ

Hejsan på er!
Jag har suttit och stirrat på det tomma "Nytt inlägg" sidan i typ 1 timma nu känns det som. VAD SKA JAG SKRIVA? Jo men visst, jag kan ju sitta och skriva en hel bok om min dag men känner inte för det just nu! Men det blir så ändå, har inte mkt annat att säga er annars!

Första dagen i skolan idag dååå! Seg men ändå ruuuligt att träffa alla! :) När vi hade Fysik fick vi reda på att vi ska ha prov den 25/1, tänkte att ni ville veta det, så ni är beredda på att läsa om plugg om 1 vecka! Yappp! Så liggere till ! Sen jag kommit hem har jag inte gjort mkt alls, läst lite mer av Så länge vi båda andas och spelat lite piano och slööööat :) PEACE!
Så jävla störda? :DDDDDDDDDDDdd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0