onsdag 19 januari

Heeeeeej lovisa och alla andra såklart! :D
Jag vet inte varför jag inte skrivit nått idag. Har gjort en massa andra saker typ?? Skoldagen var jobbig men bra. Jag märker att jag inte är 100% frisk än.. Och jag får inte träna för mamma, gaaaaaah!!! Inte för att jag gått upp i vikt nått, snarare tvärt om, men ändå. Men jag snackade lite med en person och fick ny power så har faktiskt inte varit så depp idag :)
Jag ska beskriva min eftermiddag nu tänkte jag :)
Tog bussen hem. Åt pannkakor :D Gjorde lite fix. Gick ut med älvira. Hem till syster. Hon följde med hem till mig. Vi satt och snackade. Läste son. Jag hostade som jag vet inte vad.. Hon drog hem. Jag åt mat - fyfan vad gott det var kan jag ju bara säga er!! Kollade lite på datan samtidigt som jag smsa lite grann. Läste svenskan. Bara nio sidor kvar nu. Hjälpte mamma med att fixa lite musik. Fortsatte att läsa. Kollade på tv. Åt pannkakor i pausen heheh, hungrig tjej! :) Och ja kollade precis klart på barnprogrammet jag nyss kollade på, hahah för söta ungar asså! Även om de va feta och gingers, hahahah. Nää nu ska vi inte vara såna.
Min hosta har bara blivit värre för alla som vill veta och jag har fått ont i halsen nu också.. Fan också. Ska sova tidigt idag, för är typ död redan nu :p Btw.. fan nationella snart. Shiiit fick lite panik över allt i skolan som jag kom på att vi har nu.. Men sen tänkte jag på vad en person sa till mig i skolan idag och yees jag är lugn igen :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0