onödig information

Jo juste jag kom på en till sak jag gjort ikväll, jag har duschat! :D Hur fan kan man glömma en sån sak?? Kom liksom på det när jag såg mig själv i spegeln, haha hur jävla dum får man bli??
Sen btw.. shit vad alla håller på och pratar om de här med att man inte är samma stjärntäcken som tidigare, liksom vafan, gör inte så stor sak av det?? Who cares egentligen liksom?? Herregud. Hjälp jag gick från vädur till fisk, big deal liksom. Jag va redan mellan fisk och vädur innan så liksom daaaaah. Världen går inte under och du har inte direkt förlorat nått?? Menmen :) Jag kom på en annan sak.. Jag har fan ätit pannkakor hmm.. 6 gånger sen i tisdags :o och vad blir det för lunch imorgon i skolan?? Jo pannkakor! :p Hahaha. Snacka om att va trött på pannkakor sen. Fast dem jag äter hemma är mycket godare än skolans!
Smsar med min lilla gullunge nu som vanligt heheh. Nää det är inte så jättevanligt faktiskt. Nej, måste svara på hans sms nu :) Sen blir det sängen för min del. Har börjat sova i min säng nu igen och jag äter som en häst, så ja det gillas!! Bara träningen som saknas nu. Men jaja palla bry sig om det nu liksom. Godnatt folket.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0