Inlägget tog 45 minuter att göra! :D

Hejsan på er, alla mona och lollo faaans! :)
Hur mår ni idag? Själv mår jag bra :) Vaknade runt 8 idag :O fattar inte varför ..... Har läst lite The Boy In The Striped Pyjamas och spelat CityVille nu på morgonen :D Haha, inte har jag käkat frulle än ;) Hihi....  Idag kommer Emmy. Det ska bli trevligt.. hmm undra vad vi ska göra :O Det vet jag faktiskt inte ?

Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering igår. Glömde helt bort bloggen igår kväll. Jag kollade på film igår. Det blev Mean Girls.... för er som vill veta, så vare första gången jag såg den ;) Haha! Den var ganska lik Easy A, men Easy A var liiiiiiite bättre :D

Haha, jag har ju två facebook konton. Så jag sitter och skickar massa gåvor till mig själv från mitt andra facbook konto till mitt vanliga :D CityVille gåvor :D HAHA! PEACE!


(haha, började med inlägget för typ 45 minuter sen.... :D)


Massa bilder :D Dom flesta är nya... gjorde dom små utifall att Mona inte ville visa dom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0