Nu ber jag till gud.....

... Att Kevin läser detta :) Fast det gör han nog inte ;)
Hejsan på er!
Sitter hemma hos pappa och har käkat sushi idag!!!!!!!!!!!! :D yeeee :D  Har inte gjort så mkt annat idag faktiskt. Läst lite fysik faktisk och vart i skolan. Vi dansade ocså på idrotten idag! Det var kul! Sen var engelska lektionen seg som vanligt... SÅ HÄÄÄÄR okoncentrerad!

Mitt facebook konto funkar inte :( Jag skulle byta lösenord, då behövdes någon säkerhetsåtgärd bekräftas via mail, men tror ni jag fått något mail eller ????? NEJ! Så jag kan inte gå in på FB :OOOOOOOOOOOOOOO Shiiit, vad jag dampar! Jag måste snacka med dig Kevin. Om vi skulle dra in till stan imorgon, bra att du har på din lur också, känns ju härligt!

Nej nu kanske jag ska ta och poppa lite popcorn :)
PEACE!
Imorgon kommer vendela hiiiiiiiiiiit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0