nattinlägg

Tjaaaaah! Förlåt för dålig uppdatering idag eller ja igår då :p Men först var jag borta sen så har jag inte haft någon blogg lust alls. Men nu är jag på mycket bättre humör. Har suttit och snackat med folk på fejjan typ hela kvällen och lite sms, riktigt najs kväll. Blev lite irriterad en stund men det är över nu och ja, nej det är inget jag vill ta här i bloggen faktiskt. Just nu smsar jag med han lilla söta killen som snackar med mig typ 24 och sen en annan killkompis på fejjan, vi sitter och diskuterar om hur stor kuk de har, intressant va?? hahahahah omg säger jag bara till han lilla killen, men så söt han är ändå :p Nu tjatar han igen om att vi ska träffas... hmm.... och nu säger han att jag har sagt att jag vill köpa kläder, random kid??
Nää nu ska jag fortsätta prata med killarna om allt och inget, blir väl mest om sex och kroppen och sånt xd jag ska även käka lite popcorn, sara matade mig precis med ett :p hahah.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0