mitt nyår

Jag, johanna och Z åkte och bowlade, gick åt helvete i början - mina naglar gick av och en gång höll jag inte i klotet tillräckligt hårt så jag slänger klotet bakåt, hahahahahahahhaha. Fyfan vad pinsamt säger jag bara!! Fast en av tjejerna som spelade nästan bredvid oss hade gjort precis samma sak bara några minuter innan mig, hehe. Men efter det så drog vi och åt lite mat och satt och snackade :) myyyys. Sen gick vi för och köpte med oss lite saker till kvällen. Glömde dock en sak vi köpt där, haha fail av oss :p Sen missade vi bussen precis, men vi väntade och tog nästa så ja det gick bra :) vi tog bussen direkt hem till mooooiiii :) Hade det askalas här, riktigt kul och flummigt på hög nivå kan jag lova!! Går inte in på mer detaljer hehehe ^^ Sen så halvsprang vi till bussen och åkte hem till helene. Va där ett tag och chattade med en kåt kille, hahahah. Vid kvart i tolv gick vi till en skolgård och klockan 00.00 smällde vi alla raketer :D eller vi smällde inte men ja vi kollade på när dem andra gjorde:) mycket vackert!! Sen skålade vi för det nya året och efter ett tag gick vi in igen. Sen efter ett tag drog jag, Z och johanna hem till Z. Det första vi gjorde när vi kom hem va att sätta på oss mysdressar, hihih, älskar't! Lite halft sexigt också ;) grrr. Sen deckade vi i soffan framför tvn, nej jag skojja bara :) Vi satt och spelade super mario på wii hela natten :D hahahaha geek yes i know, men vafan alla killar sitter ju och nördar cod, cs, wow, lol, fifa och alla andra jävla spel, då måste väl vi tjejer få spela lite också :S?? Men jaja, vi va iaf inte alls trötta :o Men sen vid fem gick vi och la oss och alla deckade nästan direkt, hahaha. Sen vaknade jag typ tio över elva så yeees mycket sömn här! Ofc ;) Men jaa det va typ en liten sammanfattning av mitt nyår 2010/2011 :) Jag har haft det riiiiktigt kul, det går inte att beskriva hur jävla najs det varit, för ni kommer ändå aldrig att förstå vår humor och de flesta detaljerna har jag ju skippat för att det här inlägget inte skulle bli som en bok.. ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0