mitt första inlägg 2011

Hahaha för det första måste jag säga att fyfan vilket bra nyår asså!! Sen för det andra.. nej jag har fan inget att säga om filmen från nyår hahahahahaha, skäms typ såååååååå mycket!!! Men nu är det nytt år och ja jag har ett nyårslöfte haha geek, nej men jag ska börja träna!!!! :D Allt fett ska bort och muskler ska byggas! Yeeeeeees :D Ikväll kommer va en riktigt tråkig kväll är typ sjuuuukt trött och känns som att alla är bakis, trötta eller borta någonstans så japp suuuuperkul!! Eller inte.. Tänkte berätta lite om mitt nyår senare, dock inte alla detaljer, men ja det jag trodde skulle bli ett helvete är lugnt nu så jaa det sköönt :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0