min fredag

Morgonen började inte bra, va skitsur. Mamma tyckte att jag kunde le lite men nej det kunde jag verkligen inte göra, för vem fan är glad när man måste gå till skolan?? Så förlåt mamma för att jag va vääldigt otrevlig mot dig imorse och för att jag varit det typ hela kvällen, hahah. Men ibland bara måste man. Jag gick iaf hemifrån en kvart innan vi börja och det tar en halvtimme att gå och man ska till skåpet och allt innan. Så ja, jag kom en kvart försent, men det gjorde inget :) Gick med Z också så vi va båda försenade :) Dagen rulla på bra. Hade tråkig solektion, efter det idrott, streetdance! haha galet roligt. Efter det lunch och efter det bild. Älskar bilden på fredagar, sitta i lilla rummet med trevligt sällskap och musik<3 sen är man lagom trött också :p Sen hade vi engelska, sen sluta vi! :D fan vad snabba alla i klassen är, när vi kommer ut från där vi har skåp har alla gått liksom, kuul.
Efter skolan drog jag hem till syster, pratade, fixa en grej, kollade lite saker, tv, åt kladdkakemuffins och spelade lite wii, haha nerds ;) Kom hem runt halv sju och åt. Vi pratade om massa saker vid middagsbordet och längtar fett tills vårkvällarna nu och sommaren :( det enda som saknas är en kille, men det ska jag lätt ha fixat tills våren och sommaren! :) då kommer allt bli mer än perfekt. Pallar inte förklara varför, dem jag är med kommer förstå :)
puss


jag i onsdags - redo för åå springa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0