min dag

Lovisa är du död eller??
Dålig uppdatering idag från oss båda idag.. Men jag har faktiskt varit borta hela dagen, kom hem för typ en halvtimme sen. Jag träffade Z på tåget runt ett, hon blev klar före mig bara så alla vet.. Sen drog vi till nacka och gick runt där och japp jag fick med mig några saker hem, inte mycket, men hade inte tänkt köpa särskillt mycket, skulle egentligen bara köpa en sak men det blev tre :) hihi. Syster köpte iaf hårfärg. När vi åkte hem var klockan typ halv sex?? Och på tunnelbanan hem så flög en kille typ på mig, seriöst kunde inte hålla mig för garv asså :p Väl hemma hos syster iaf så färgade jag hennes hår och sen åt vi lite och satt och snacka lite, sen drog jag hemåt :) Har typ bara duschat sen jag kom hem :p Ska snart sätta mig i soffan och kolla på hur man blir av med en kille på tio dagar har redan sett den tusen gånger men ska se den igen samtidigt som jag ska fixa lite annat tills imorgon :) Japp när man är tjej kan man göra flera saker samtidigt ;) Sen måste jag bara säga hahah åt min kompis.. Han trodde att han började skolan på onsdag, men så började de idag, så han va hemma idag och trodde han hade lov fast de egentligen hade skola! Sen var det lite mer, men asså seriöst.. hur dålig får man bli?? :p hahah.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0