måndag

Jag har precis ätit fett mycket till middag! gott! Skoldagen flöt på bra, förutom att vi hade en jävligt tråkig solektion, kollade på en film hela lektionen, jag undrar hur många som kollade exakt hela tiden :p Typ bara vår so-lärare göran :p Själv satt jag och smsa med andreas, haha, vi satt och kommenterade alla i klassen :p Vissa typ låg och sov, vissa spelade spel, vissa satt och kolla i sin bok och ja jag vet inte vad alla gjorde egentligen :p Tog foton btw.. fast det kanske jag egentligen inte skulle säga men nu sa jag det iaf.
Efter skolan drog jag och Z hem till moii och åt och sen gick vi en promenad med älvira till centrum, hon gick in på coop och gjorde bort sig totalt, hahahah, medans jag stod utanför och väntade med älvira. Jag såg även min killkompis som jag träffade rätt mycket förut och vi har precis börjat snacka igen. Men han såg inte mig, kanske va lite tur eftersom jag stod typ i en gränd?? Med mjukisdress och jacka och allt heheh :p Skriver senare, det här blev lite långt. Ska även lägga ut lite bilder om jag orkar ladda över till datan ikväll :p
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0