MÅNDAAAAAAAG

Hallå på er!
Förlåt för dålig uppdatering men har suttit och pluggat lite på eftermiddagen och snackat med Emmy så detta är första gången jag kunnat röra datorn idag!

Dagen rullade på bra idag! Det var rätt kul idag , eller kul och kul... Det var inte tråkigt :) Imorgon äre Tisdag, en dag närmare helgen!!! :D Igentligen har jag inte mkt att säga förutom att jag kan nästan allt nu i Fysiken ska läsa igenom dom 8 sista sidorna och sen läsa alla igen.
Sen ska jag kolla på Easy A, håller på att ladda ner den nu. Den verkar rolig!
Haha, Emmy: I got a pocket, got a pocket full of sunshine.... oooohhaaa :D


Kolla in klippet: http://www.youtube.com/watch?v=KNbPnqyvItk
(Man kan inte lägga in youtube klipp på bloggen, dom har typ gjort så alla vi bloggare och bloggerskor inte kan det längre, det suger!) Så ni får klicka på länken ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0