man skulle kunna tro att ni är typ 9 år

blää blir så irriterad på folk ibland asså, men ärligt talat bryr jag mig inte om vad ni går runt och säger! ni försöker göra det pinsamt och taskigt mot mig. går det för långt gör jag bara precis så mot er så som ni gör mot mig :) jag är chockad över att dem jag inte trodde sånt här om gör sånt och dem jag mer trodde sånt här om är dem som är skyssta mot mig och ställer upp för mig, det är dem som är med mig istället för emot mig. herregud vilka problem det ska bli hela tiden. väx upp för fan säger jag bara! så patetiskt. men nog pratat om det, kände bara för att skriva av mig lite.. men ska prata av mig imorgon och på onsdag istället så ni slipper läsa. godnatt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0